Δεν έχει σημασία αν αρέσει ή όχι το κάθε σήμα που έχει προκριθεί στον «τελικό» της επιλογής για το νέο λογότυπο του ΑΟΞ.
Δύο «φρέσκα» logos για τη νέα εποχή του ΑΟΞ από τα οποία μπορεί κανείς να επιλέξει πατώντας στη σελίδα του ΑΟΞ στο facebook την αντίστοιχη επιλογή, προκειμένου να επιλεχθεί από την πλειοψηφία το σήμα εκείνο, το οποίο εκφράζει τους περισσότερους φιλάθλους της ομάδας.
Η ουσία είναι πως εκτός από καλαίσθητα και πιο… συμβατά σε μια ομάδα απ’ αυτά που υπήρξαν στο παρελθόν, η Διοίκηση του ΑΟΞ θέλει τον κόσμο της ενεργό. Μέλος σε μια ομάδα αυτό σημαίνει άλλωστε και προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται στον ΑΟΞ, δίνοντας μια δυνατότητα που ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρξε στην Ξάνθη, αλλά και στην συντριπτική πλειοψηφία όλων των άλλων ομάδων, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά γενικότερα.
Είναι σύνηθες μία επιλογή να διχάζει τις προτιμήσεις, όμως ακόμη κι έτσι, είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός και τη νέα εποχή.
Αν θέλετε την άποψή μας, η δουλειά του Ξανθιώτη designer Γιώργου Κράλλη είναι εξαιρετική, καθώς για να φτάσουμε σ’ αυτά τα δύο τελικά Logos σχεδιάστηκαν κι άλλα πολλά, της ίδιας φιλοσοφίας και αισθητικής, με τον Δημόκριτο πάντα σε πρώτο πλάνο κι όπως του… αρμόζει.
Σαφέστατα κανείς δεν περιμένει το κάθε μέλος να λαμβάνει αποφάσεις για οτιδήποτε αφορά την ομάδα, όμως αν εστιάσει κανείς στην πραγματική ουσία, είναι πως πλέον ακούγεται η φωνή του κόσμου στις δυνατότητες που τώρα και υπάρχουν και δίνονται. Ενεργό μέλος, σημαίνει… συμμετοχή!
Τις επόμενες μέρες, ίσως και… ώρες οι φίλαθλοι μπορούν να περιμένουν κι άλλες εκπλήξεις τουλάχιστον στο διαδίκτυο…