Πόσα μέλη θα έχει φέτος ο ΑΟΞ

Με στόχο και πλάνο για το μέλλον η νέα προσπάθεια του ΑΟΞ “κεντρίζει” το ενδιαφέρον του κόσμου

Ο ΑΟΞ κρατάει την ιστορία του από το παρελθόν και ήδη ξεκίνησε τη νέα του τροχιά. Οι μέρες της νέας Διοίκησης έχουν ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό και δίνοντας βαρύτητα σ’ αυτό που έπρεπε να γίνει… χθες, δηλαδή την κατάρτιση ενός πρωταγωνιστικού ρόστερ, όλη του η ενέργεια έπεσε στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα οι ανακοινώσεις… έπεφταν βροχή και η νέα Ξάνθη κέρδισε χρόνο έτσι ώστε το «παζλ» της ομάδας να είναι πανέτοιμο για την έναρξη του πρωταθλήματος, όποτε κι αν αυτό ξεκινήσει. Κάθε club οφείλει να αναπροσαρμόσει τα πλάνα του και να πορευτεί μέσα στα πλαίσια που επιβάλλουν τα μέτρα για τον κορωνοϊό. Από εκεί που λέγαμε τον Σεπτέμβριο για πιθανή είσοδο φιλάθλων στα γήπεδα, φτάσαμε στο lockdown και στις μέρες… Μαρτίου.

Τα όποια αρχικά πλάνα του Τάσου Γιαµουρίδη, του Ανέστη Τσετινέ, του Μηνά Θεοχαρίδη διαφοροποιήθηκαν και κατέληξαν στην δημιουργία μιας κάρτας µέλους µε την πραγματική της έννοια. Δεν έχει ισχύ εισιτηρίου για το γήπεδο, αν κι όποτε ανοίξουν, αλλά παροχές που αφορούν την ίδια την ομάδα αλλά και τους χορηγούς της.

Με 25 ή 55 ευρώ όλοι οι Ξανθιώτες κι όχι µόνο, μπορούν να «παίξουν» για την ομάδα, δείχνοντας έμπρακτα την στήριξή τους στη νέα διοίκηση, στο νέο ΑΟΞ. Σε λίγες μέρες, γράφαμε την Δευτέρα στην εφημερίδα μας, αναμένεται το σχετικό δελτίο τύπου και η έναρξη διάθεσής τους.

Τα παλιά… διαρκείας “µετατρέπονται” σε κάρτες µέλους και µένει να δούµε την απάντηση στο quiz που αφορά το πόσα µέλη θα έχει φέτος η Ξανθιώτικη οµάδα.

ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ XANTHI FC ARENA

Από τον μέσο όρο των 1536 διαρκείας της προηγούμενης δεκαετίας, πόσες κάρτες μέλους θα διαθέσει φέτος η νέα ομάδα;

Ο ΑΟΞ την πρώτη του χρονιά στην Α! Εθνική στο γήπεδο του ΑΟΞ είχε ξεκινήσει με μέσο όρο 6859 εισιτήρια ανά παιχνίδι. Η δίψα για την κορυφαία κατηγορία διαμόρφωσε ένα γήπεδο «καυτό», το οποίο δεν μπορούν να ξεχάσουν οι πιο παλιοί. Αυτός ο αριθμός σταδιακά έπεφτε χρόνο με το χρόνο και φτάσαμε στον Μάιο του 2004 και τα 1862 εισιτήρια ανά αγώνα.

Ακολούθησε η αλλαγή έδρας από τον Σεπτέμβριο του 2004 με το Xanthi FC Arena να είναι το «σπίτι» του ΑΟΞ για 17η χρονιά φέτος. Πέρασε καιρός και λίγες μέρες πριν την έναρξη διάθεσης των καρτών μελών του νέου ΑΟΞ γράφαμε στην έκδοση της ΞΑΝΘΗ Sport την Δευτέρα, είναι καλό να κάνουμε ένα σύντομο flash back.

2004-05: Την 1η χρονιά με 50 ευρώ εισιτήριο διαρκείας και αρκετά δώρα (κασκόλ, καπέλα, μπλούζα κ.α.) είχαμε μ.ο. φιλάθλων ανά αγώνα 1823, λιγότερο
κόσμο δηλαδή απ’ ότι στο παλιό γήπεδο.

2005-06: Με την ευρωπαϊκή έξοδο παρακαταθήκη από τα 1823 θεατές φτάσαμε στους 2700 στην πιο μεγάλη αύξηση από χρονιά σε χρονιά που υπήρξε όλα αυτά τα χρόνια.

2006-07: Νέα ευρωπαϊκή έξοδος με Μαντζουράκη και άνοδος στον μέσο όρo φιλάθλων ανά αγώνα με 3217, αριθμός που εξακοlουθεί να είναι κορυφαίος σ’ αυτό το γήπεδο.

Από το 2008 έως το 2010 που κινδύνευσε για τα καλά και πανηγύρισε παραμονή στο Kυτανζόγλειο στο 2-4 με τον Ηρακλή, ο αριθμός υποχώρησε ως εξής ανά σαιζόν: 2218, 2325, 1781.

Το 2010-11 και με την δυναμική από την παραμονή υπήρξε αύξηση στα 2336 αλλά από τότε, η ομάδα κυμαίνεται από τα 1015 (2017) έως τα 1726 πέρσι, χωρίς να προκαλεί ιδιαίτερη «συγκίνηση» στον αριθμό τους, ούτε το μπαράζ με τον Ολυμπιακό Βόλου και πολύ περισσότερο, ούτε ο τελικός κυπέλλου το 2015.

Η προηγούμενη Διοίκηση διαμόρφωσε την πολιτική στα εισιτήρια της ανάλογα με τους καιρούς, με κοινό παρονομαστή τις προσιτές τιμές για τους Ξανθιώτες, δίνοντας και προνόμια σε οργανωμένους. Και λέμε «διαμόρφωσε» γιατί στο ξεκίνημά της και ιδιαίτερα την πρώτη 10ετία έκανε πράγματα, πρωτοτύπησε (μπουτίκ, βράβευση καλύτερου παίκτη σαιζόν με δώρο αυτοκίνητο, μπουτίκ μέχρι και… κολόνια SKODA ΞΑΝΘΗ κ.ά.), και γενικά είχε όρεξη, αλλά όχι και
διάρκεια στις επιλογές της.

Την δεύτερη δεκαετία έκανε λιγότερα, αλλά πιο εντυπωσιακά (Πελέ, παρουσιάσεις ομάδας, ακόμη και… συναυλίες) μέχρι που περιορίστηκε πολύ στον τομέα αυτό, στην τρίτη 10ετία της. Τώρα, όλα είναι διαφορετικά και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να γίνονται συγκρίσεις.

Διοίκηση, ομάδα, κατηγορία άλλαξαν και μπορεί ο κορωνοϊός να κρατά τα… κλειδιά του lockdown, όμως όλες οι μεγάλες ομάδες πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Κι αυτό κάνει με το δικό του στυλ, ο νέος ΑΟΞ!

Σχετικά άρθρα